دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

واقعا شما چی میدونین؟؟؟؟؟؟؟؟برام جالبه که اینقدر با اطمینان میگین  اشتباه کردی!‌!!!!! واقعا از وسط این نوشته ها فهمیدین مشکل من چیه ؟ یا فقط همون قدریش رو دیدین که ما میخواستیم ببینین؟ اکی باشه من بدترین آدم - من بی منطق ترین آدم - من بی احساس ترین آدم

از همه شما هم بابت راهنمای هاتون ممنون !

 

نظرات 8 + ارسال نظر
لیلا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 14:00

نمی دونم این کامنت رو کدومتون می خونین....ولی هر کدوم که می خونین روی این پیشنهاد من فکر کنین....ادما همیشه یک سری شناختا از خودشون دارن که هیچ کسی نداره ویک سری خصوصیتها دارن که خودشون نمی بیننش.... من به عنوان ادمی که خود تجربه کردم میخوام بگم که اگه می تونین یک مشاور خوب پیدا کنین ویک مشاوره برید..... با هم وبدون هم ولی یک جا برید....مطمین باشین با اطلاعات وبرداشتای علمی اون از شخصیت شما دو تا خیلی راحتتر می تونین مشکلتون رو حل کنین.... حل کردنش هم در ادامه دادنش نیست.... در خوب بودن وبهتر شدن حال شما دو تا ست نه هیچ چیز دیگه.... ممکنه مشاور بهتون بگه واقعا به درد هم نمی خورین وهیچ وقت هم بعدا پشیمون نمیشین ولی الان شاید خودتون یک جور دیگه نگاه می کنین....

لیلا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 14:11

از همون پستهای اول وبلاگتون رو خوندم شاید برین پیش یک مشاور هر دو تون اسیب کمتری ببینین ...خواهشا ویزیت یک روانشناس رو بیخود ندونین
موفق باشین

بهار شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:01 http://razemann.persianblog.com

سلام عزیزم .ماهک جان امیدوارم از نظرم نرنجیده باشی . منم با نظر لیلا موافقم . عزیزم من فقط فکر میکنم بهتره هر دو تصمیمی نگیرید که در آینده عذاب وجدان یا حس ندامت و پشیمونی سراغتون بیاد . حتما با یک شخص آگاه که میتونید همه موارد رو براش بگید مشورت کنید . بازم تو خودت خانومی و عاقل و آگاه . ولی یه وقتائی آدم خودش تو گوده یه چیزائیو نمیبینه . شاید بد نباشه اطرافیان کمکش کنن . برات آرزوی بهترینها رو میکنم . خدانگهدار

کلینکس شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:54

مطمئنم که ما خیلی چیزها رو نمی دونستیم. امیدوارم که هر کدوم به راهی که می رید توش موفق باشید. و بیش تر امیدوارم که جوری جدا شده باشید که بعد ها سر هر مانعی که گیر کردید فکر نکنید اگه راهتونو جدا نمی کردید خوش بخت تر بودید

مژده یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:57

باید سر این موضوع فکر کنی. خیلی زیاد... نذار به این زاحتی عشقتو از دست بدی.

ادمین دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 http://linkbox20.mihanblog.com

با سلام..
نحوه افزایش آمار وبلاگ شما تا چندین برابر...
و تبلیغ لینک شما در بیش از چند هزار وبلاگ و پر محتوا کردن سایت شما در موتورهای جستجو.......
و یه حرکت استثنایی واسه وبلاگ هایی که ......
www.linkbox20.mihanblog.com
منتظر حضور سبزتم.
با بهترین آرزوها....... پیروز باشید

عروس سیاه بخت چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 16:35 http://www.doostetnadaram.blogsky.com

فقط میگم خیلی بد شد خیلی . خوشحال بودم که تو این دنیا یکی موفق شد به عزیزش برسه اما .........

آرش ( وبلاگ پریچهر ) سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 Http://CocaCola.blogsky.com

بجنگین غرورتونم بزارین کنار،باور کنین بعداْ پشیمون می شین
باور کنین....
اگه همدیگرو دوست دارین این کارو بکنین...
مثل من بشین کارتون تمومه....
به معنای واقعی کارتون تمومه هاااااااااااااااا
امیدوارم براتون تجربه تلخ نشه، چون امکان نداره فراموش کنین...
نمومش نکنین ، برای هر دوتون آرزوی خوشبختی می کنم
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد