دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

۱۰ فروردین ۸۷

یه روز جدید !

 

اولین تحول

اولین تغییر

اولین قدم

اولین حرکت

اولین ...

امیدوارم بتونم ....

 

 

 

پ ن : جاهای خالیشو  پر کن!

پ ن : اگه بخوای میشه. بیا ثابت کنیم...

نظرات 10 + ارسال نظر
پوروچیست شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:05

مطمئن باش می تونی

به به پروچیست خانووووووم

ممنون عزیز حتما ....

پوروچیست شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:04 http://hkmm.blogfa.com/


خدا از برادری کمت نکنه داداش

یعنی من اگه پول میدادم به کسی پنبه م رو بزنه به خوبی تو نمیزد(نیش)

واسه چی دلت ریش ریش شد ؟
عیدی خریده بودم براش دل ریش ریش شدن داشت(نیش)
یا آقا گند زدن به عید من دل ریش ریش شدن داشت(نیش)



اصلندشم منت کشی هم نکن من با تو گهرم (شیطونک)

چی کار کنیییم دیگه
همشهری بازیمون قلمبه شده بود (خنده)

نه بابا ما در راه خدا هم کار می کنیم پول هم نمی گیریم (نیش)

براااااااااااای اون خودخواهیتون حالگیر بداخلاق حاضر جواب مغرور و .... بدونتووووون دلم ریش ریش شد ( بازم خنده)

آخخخخخخخخخخخخ که چقدررررررررررر دلم باز ریش ریش شد اصلا نخ نما شده این دل ماااااااا


برای جمیع تازه اغفال شدگان فاتحههههههه (خنده)

پریا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:18

سلام،حالت چطوره مهدی عزیزززز؟؟؟ تبریک میگم
من برات دعا می کنم نگران نباش این شروع خوبیه من میدونم و عمیقا خوشحالم از این بابت فقط به خودت اطمینان کن و به این جریان همه چی خوب پیش میره می دونم

سلام پریا جان

مرسی خانوووم

راستی این جریان که در موردش میگی کدومه؟؟؟؟

صورتی شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:48 http://bonbast-e-soorati.blogfa.com

اولین تصمیم سال ۸۷...
اگر بخوایم همیشه اولینیم..

دقیقا...
همیشه دوست دارم اولین باشم

حتی تو ابراز کردن ....


شاد باشییییی صورتی

ترانه شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 20:56 http://posht-daryaha.blogfa.com

هی پیشول
آره با توم بی معرفت خان
خجالت نمیکشی
شرا یه سر به ما نمیزنی حالی نمیپرسی ها (الان عصبیم مثلا)
پستت مشکوکه (چه کاسی زیر نیم کاسته پیشول)
راستشو بگو؟
چرا تو چت نمیآی
بیا اون ورا
تا بعد...............

سلاااااااااااااام ترانه جان
قبوووووولیت مبارککککککککک

چراااااا اصلاااا کلاااا شرمندهههههههه به خداااااا

حتماااا میام
یکم گرفتارم
چشششششششششششششم
مشکووووووووک؟؟؟؟ نه بابا ....


شاد باشی بانووووو

پریا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 21:34

جریان اینه:
اولین تحول

اولین تغییر

اولین قدم

اولین حرکت

اولین ...

....

آهاااااااااااااااااا

چقدر کند ذهنم خدایش (خنده)

مممنونن بازم پریااااااا جان

[ بدون نام ] شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:46

امیدوارم بتونم پیشولى باشم که از من تو ذهنت ساختى!!!!!

اگه بخواى میشه بیا ثابت کنیم که عشق هنوز زنده است، دنیا پا بر جاست ، صداقت نمرده، میتونیم همیشه پشت هم باشیم حتى اگه با هم نباشیم، بیا ثابت کنیم همیشه همه چیز در زبان و لحظه هاى گذرنده نیست، بعضى چیز ها میتونن جاودانه باشن تا به ابد، حتى اگر ما ابدى نباشیم

!!! fantastic

پوروچیست یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:23


ببین من دفعه ی بعد که بیام تهران یه همشهری ای نشونت بدم
خودت و کل همشهریات کیف کنید (شیطونک)



به به به به (از نوع مهران مدیری)
منتظریییییییییییییییم و فرش قرمز را از هم اکنون پهن نموده اییییییم

پوروچیست یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:27


تازه اغفال شدگان منظورت جاماسبه ؟

والا شما اگه به سه سال و اندی می گی تازه اشکالی نداره !

ولی ما می گیم کهنه (شیطونک)(خنده)

شما به ۳ ساااااااال میگیییی کهنه؟؟؟؟؟؟
آدم ۴۰ سال هم با موووووو بلندان معشرت کنه بازم تازه اغفال شده به حساب مییااااااد.

بازم به به - به به (خنده)

پوروچیست یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:28


ایضن *


پوروچیست نه پروچیست


*چیه ایضن غلطه ؟ خوشم میاد غلط بنویسم اصلن ! (شیطونک)

آهاا ساری واقعا چشششششششم دیگه تکرار نمیشه.
امیدوارم تن اوووووون پوروچیست تو آرامگاهشون نلرزیده باشه احیانا تا به الان

هر چند شما که هستید و متذکر می شوید جای بسی خوشحالیست و تسلی خاطر اون کهنه درگذشته (خنده)

شاااااااااااااااااد باشی پوروچچچیست جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد