دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

میسی مادر شد!

کمتر از ۵ ساعت پیش بود. صدای جیر جیر (البته من هرچی نگاه کردم اینا دهنشون بسته بود و از کجا  صدا در میاوردن من نمیدونم !!!) ۳تا بچه از اتاق زایمان بلند شد. مادر بچه ها در اولین تجربه بارداریش ۳ قلو زاییده بود. پدر بچه ها در حال چرت زدن بود اونم در کنار مادر بچه ها. پدر انقدر ماست ندیده بودم تو عمرم!!! اونم چی اصلا انگار نه انگار آقا ۲۱ روز پیش در حال طرح ریزی این بچه ها در قسمت تحتانی مادر بچه ها دنبال بازی می کرد!!!

 

 

 

۳تا بچه قرمز که انگار مومیایی شدن اونم تنها با پوست!!!. خیلی جالب بود برام. مادر بچه ها همچین هنرمندانه اینا رو زیر بدنش قایم کرده بود و گرمشون می کرد که اصلا فرصتی برای تهیه عکس ازشون نمیداد. پدر بی خیال رو به اتاق دیگه ای راهنمایی کردیم و گفتیم همون جا بمونه تا مادر بچه ها نزده نفلش کنه !!!. آره بابا اینا جنبه ندارن وقتی فارغ میشن پدر رو ببینن با گل و شیرنی اومده به استقبالشون برای تبریک .

 

 

تو فکر بودم یکم کاچی برای مادر بچه ها درست کنم ترسیدم بنده خدا معده اش سنگکوب کنه به ذرت و برنج و دونه پارس و  مولتی ویتامین اکتفا کردیم.

بعد از سپری شدن ۳ ساعت پدر بچه ها پدرمون رو در آورد از بس این میله ها رو گاز زد که بیاد بیرون. برداشتیم بردیمش هوا خوری تا یکم از محیط بیرون لذت ببرن شاید امشب از خیر دیدن مادر بچه ها بگذرن.

 

 

 

بله اینم از ارتباط ۴ هفته ایه این زوج یعنی میسی خانووم و اصفر آقا که ماحصلش ۳ تا نوزاد بود. جوونای تازه مزدوج سرعت عملو داریییین؟؟!!!

احتمالا از دولت وقت برای این خانواده گرفتار درخواست کمک کنیم.

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!!!!

 

 

پ ن : میسی خانوم سلام رسوندن گفتن چون سرو وضعشون نامناسبه فعلا عکس نمی ندازن تا بعد که این بچه ها از آب و گل در اومدن یه عکس دست جمعی با شیطوناشون می ندازن تا ببینینشووووون.

نظرات 12 + ارسال نظر
سبک وزن سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 http://sabokvazn.persianblog.ir

من یکبار برای گربه ام که زاییده بود کاچی درست کردم....دو تا کاسه خورد از خوشحالیش دستمامو هم لیس می زد....

به خدا گفتم معده اش داغون میشه والا وسوسه شدم به مامان بگم درست کنه!!

اما شیکمشو بستم به ویتامین و غذاهای عیونی..
داره حال میکنه جانوووووووووور

ببین وسوسه می کنی بگم مامان درست کنه براشاااا (خنده)
شااااااااد باشی نگاااار خانومییی

مرجان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 http://kavir-semnan.blogsky.com

ایییییییییییییییییییى خدا جیگرشونو،

مبارکههههههههههه، بابا بزرگ شدى پیشوول
اسم انتخاب کردى براشون حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من با اینکه خیلى میترسم از همستر و نمیتونم بهشون دست بزنم ولى بازم از دیدن عکس ها کلى هیجان زده شدم، یه 3 دقیقه جیغ میکشیدم الهى الهى!!!!!!!!!!!!!!خدا رو شکر هیچکس دور و برم نبود

شاد باشى

سلام مرجان جون
ممنوووووون آره دیگه از این به بعد باید بشینیم تو خونه نوه بزرگ کنیم !!!

واقعااااا اینااا انقدر ترس دارنننننننن؟؟؟؟؟

واقعا خدا رو شکر که اینجا نیستیییی والااااا میدادمت دست پدربچه ها تا ببینی چه جانور نازنینیه (شیطونک) !!!

شااااااااااد باشششیییییی خانووووووووووومیییییی

پونه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:15 http://www.pooneh123.blogfa.com/

سلام آقا پیشول بابا قدم نورسیده مبارک
خوشحالم که در سال جدید نوه دار شدی اونم ۳ تا
آخی نازییییییییی این میسی رو از طرف من فشارش بده گوگولییییییی
انگار امسال سال حیواناته چون منم ۲ تا گربه پیدا کردم که بعدا تو وبم تعریف می کنم
به اصغر آقا و بچه ها هم سلام برسون بگو دو رو وره خونه ی ما پیداشون نشه ها چون ۲ تا پیشی شیطون داریم
راستی آقا پیشول عیدتم مبارک امیدوارم سال خوب همراه با سلامتی در کنار نوه ها و بچه ها داشته باشی

سلام پونه جااااااااان

سال نوی تو هم مبارک

دست پخت اصغر آقا بوده دیگه. تبریکتو بهش می رسونم.
اونقدر تعصب داره رو بچه ها که نمیشه نزدیکش شد.

هر سال که سال حیووناته (خنده) امسالم که سال موشه (نیش)
چشم حتما.
عکس اون خوشگلاتم بزار ببینیم سیبیل دارن یا نه...

آرزوی سال شاد همراه با موفقیتهای تپل رو برات دارم.

شااااااااااااد باشی خانوووووووووومی

ترانه سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:40 http://posht-daryaha.blogfa.com

سلام به به قدم نو رسیده مبارک بابا بزرگ مهربون
ببینم تو کی این میسی رو شوهر دادی ما خبر نشدیم
ناقلا توی این قهتی شوهر چه جوری شوهر گیر اوردی واسه میسیی جونت؟
اسم قحت بود واسه شوهر مردم بزاری؟ اخه اصغرم شد اسم؟
بی انصاف یه اسم قشنگ
تا بعد................

سلام ترانه جان
والا میسی خودش دوست نداشت کسی متوجه شه که شوهر پیدا کرده آخه ترسید بقیه بفهمن شوهرشو از چنگش در بیارن (نیش)
مهم انسانیته که این بچه داره. البته میسی پیسی صداش میکنه. اما تو شناسنامه همون اصغره

شاااااااااااااد باشی....

آریانا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 http://aaryanaa.blogsky.com

نازییییییییییییییییییییییی
مبارکا باشه
ان شاء ا... که خوش قدم باشند براتون و سال پر از خیر و برکتی داشته باشید امسال:دی

ممنووووووووووون آریانا جاااااااااااان
سیزده بدر شد؟؟؟؟؟؟؟؟

امیدوار سال خوبی برای همه بچه ها باشه

شاااااااااااااد باشی

برفی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 http://snowlady.blogfa.com

سلام پسرخوانده جان. خوبی؟
میبینم که این دست پرورده هات انگار سوخت موشک خوردن. ۴ هفته و سه تا بچه!!!!!!!!!!!!!!!! به به!! به به!!!!
مبارک باشه. خدا به ۴ هفته دیگه رحم کنه فکر کنم باید همستر کشی راه بندازی. ( کشی با ضمه نه هااا با کسره)
:::::::::)

سلااااااااااام برفی جاااااااان
باباااااااااااا انرژی هسته ای رو عشقهههههه.
نه دیگه کش مش بی خیال. نه تنهاااا وقت ندارم بلکه حوووووووووووصله بچه هم نداااااااااااااارم. بسهههههههه دیگه ۳ تا کافیییییی نیس؟؟؟؟
تو فکرم طلاقشونو بگیرم بفرستم برن برا خودشون حال کنن
اینا جنبه زندگی مشترک رو ندارن

شااااااااااااد باشیییییییییییی

پریا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 20:35

باید جالب بوده باشه مبارک باشه

ممنونننننن

پوروچیست چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:35 http://hkmm.blogfa.com/

خاک بر سرم (نیش)

مگه قبلش کلاس تنظیم خانواده نذاشته بودی برا اینا

امروز فرداس بیان به جرم ازدیاد جمعیت روی زمین بگیرنت (خب بیاد قبلش برا اینا کلاس می ذاستی)

حالا ناراحت نباش من و جاماسب برات کمپوت می اریم تو زندان بخوری از گشنگی نمیری (شیطونک)

خدا نکنه پروچیست خانوم

کلاااااااااس؟؟؟؟؟ این همه هزینه کردم براشون حالا پول کلاس تنظیم هم بدم !!!! بابااااا مگه من چقدر درامد دارم.

پس لطفا آنانس بیارین خیلی دوست دارم (نیش)

شااااااااااد باشی

پوروچیست پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 http://hkmm.blogfa.com/

اگه از همون اول دو جلسه کلاس براشون می ذاشتی اول سالی خرج سه تا بچه نمی افتاد گردنت (نیش)




باشه آناناس میاریم

رانی چی دوست داری (نیش)

بسوزه پدر بی تجربه گی و بی سوادیییییییی

من چه می دونستم اینااااا انقدر بی جنبه ان

رانی هلووووووووو پلیییییییییییییزززززز (خنده)

بنفشه پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 20:43 http://banafshehh.blogsky.com

قدم های! نو رسیده مبارک باشه! حالا میخوای با این همه همستر چه کار کنی؟؟؟؟؟؟

مرسی بنفشه جان
عیال واریه دیگه. احتمالا کادو میدیم به فامییییییل !!!

بنفشه خانوم اگه می خوای یکی برات پست کنم بیاد.

گروه .... جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:13 http://www.saatsheni12.persianblog.ir

سلام عزیزم
مطلب جالب و با مزه ای نوشتی و به خاطر نورسیده هاهم تبریکات زیادی دریافت کردی . تبریک منم بپذیر .
مو فق باشی.
حتماْ از وب منم دیدن کن مطمئن باش ۱۰۰ درصد چیزی توش پیدا میشه که بدردت بخوره . پس به امید دیدار

بنفشه جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:31 http://banafshehh.blogsky.com

نه قربونت..من خیلی عرضه داشتم بچه دار میشدم!!!!!!!!!

سلام بنفشه خانوم
ای بابا تو این دوره زمونه بچه چیه بلاااااااااااای جووووووووون
به جان این ۳قلوهای من بیخیااااال بچه شین بهتره
خوش باشین در کنار همسر خان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد