دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

۷۲

دلم یه جای دنج می خواد. جایی که فقط سکوت و آرامش باشه و یه دل صاف تا هروقت گیر کردی و حالت قاراشمیش شد خودتو بندازی تو اون صافی و زلال شی.

 

بعضی وقتها این زبون آدم میتونه گند بزنه به هر احساس خوبی که تا حالا تو دل یه آدم کاشته. دیدین بعضی ها نمی تونن اونجووور که می خوان حرفاشونو بزنن بعد تازه در ادامه میزنن چشو چال طرفم در میارن. آخه بابااااا توکه آدمی نیستی که حرف دلتو با نوشتن ابراز کنی چرا زووووووووور میزنی هی حرف بزنی. خوب اون دستاتو بشکن تایپ نکن تا دیگه دل بچه مردمو نزنه بشکنه . اووووووون ساطووووووووووووور منوووووووووووو بیاریییییییین؟؟؟؟؟

 

دلم می خواست مثل هری پاتر یه شنل نامرئی داشتم. تا هروقت خواستم بندازم رو سرم و به هرجایی خواستم سر بزنم. بیام اونوراااااا بشینم روبروت زل بزنم تو چشمات در حالی که داری تایپ می کنی نگات کنم. خنده هاتو ببینمو کیف کنم!!! وقتی چشمات پر میشه بگیرم بغلم و بزارم اونجا خالی شه. یا وقتی از کنارم رد میشی یه چیزی در گوشت زمزمه کنم و بدون اینکه متوجه بشی کی بوده بزارم تو همون حالت بمونی. چشمات تو حالت تعجبم دیدنی میشه.

 

تو پیاده رو پیاده باهات قدم بزنم و از هوای خوب آفتابی این روزا که ۲ نفره اس لذت ببریم. سوار ماشین شیم و با سرعت غیر مجاااااااااااز بگازیم تو جاده بدون استرس از جریمه پلیس و توقیف ماشین. می دونی چیش کیف می ده فقط یه جاش اون جایی که دستات تو دستامه و هی داری از ترس فشارش میدی

 

شب موقع رفتن به خونه وقتی پله هارو میری بالا درد تیر کشیدن قلبم از اینکه تا فردا باید باز منتظر باشم تا از اون پله ها بیای پائین هم برای خودش عالمی داره. 

 

پ ن : بی صبرانه دنبال یک شنل می گردیییییییم کسی فروشنده هست؟؟؟؟

 

پ ن : مرا اندکی دوست بدار....  ولی طولانی ....

 

نظرات 11 + ارسال نظر
پریا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:13

سلامممممممم خوبی مهدی جانکاملا حستو درک میکنم حق داری تو به یک دو ست داشته شدن طولانی و یک آرامش بلند مدت نیاز داری که لازم نباشه دیگه حتی باشه حتی با فکرهات بجنگی من این دوران و گذروندم سخته اما این نیز بگذرد چون خدایی هست همین نزدیکی ها به من خودشو نشون داد به تو هم نشون میده صبر کن حتی اگه جونت مسه من کش بیاد تحمل کن دور از جونه تو البته

سلام پریا خانوووم

مرسی از حس همدردیت اما همیشه اینجوری نمی مونه
پیدا میشن آدمایی که آدم رو برای خودشون بخوان نه برای چیز دیگه یکی که نگه ماشین میخوام خونه فلان متری میخوام مهم درکنار هم بودنه نه این چیزاااااا

شاد باششییییییی همیشه

[ بدون نام ] جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:17

دوستت دارم خیلى زیاد و طولانى........اون شنل تو راهه، میاد.همین الانم با خوندن این دارم تو هوا پر میزنم، هیچکدوم آرزوها دور نیستند اگر با هم باشیم، و متعهد به قول، هستم تا هستى.

دوستت دارمممممممممم تاااا بى نهایت، فقط براى بودنت

این جمله ها رو باید ثبت کرد و نگه داشت تا زمان همه چیز رو ثابت کنه و معنا بده.
در هیچ کدوم از این جملات شکی نیست !

همین وجود آدمهاست که به زندگی رنگ میده

ممنووووووووووووووووون

پری شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:11

این وبلاگ همیشه عاشقانه است و امیدوارم همیشه همینطوری بمونه حتی در نبود ماهک یا هر کس دیگه

خیلی قشنگ بود.
پیشول جان واقعا باید به احساست آفرین گقت

سلام پری خانوم
مرسی از اینکه سر می زنی و با کامنتهات ما رو شرمنده می کنی

امیدوارم همه آدمها حتی بدهاشون وقتی صحبت از احساس میشه بتونن اونو درک کنن. حتی برای چند لحظه.

مرسیییییییییی

الهام شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 http://www.blackpencil.blogfa.com

چه حس های قشنگی این جا جمع هستن.

مرسی الهام جان

شااااااااد باشی

برفی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:10

سلام پسر خوانده عزیز.چندمین باره میام و نمیتونم چیزی برات بنویسم. بذار حالا هی بیام برم ببینم کی یخم وا میره.
اکشال ندارهههه :::) حالا یه چند بارم بیصدا بیام برم .

سلام برفی جان
ای بابااا شاید از فصل بهاره (خنده)

شمااااا همین که میای اینجا حالی از ما میپرسی برا ما کلی ارزش داره

ایشالله یخت زووووودی آب شه .....

شااااااااااااد باشی و گرم

کانی شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:05

سلام مهدی جان
چقدر دلم تنگ شد منم با خوندن این پستت ):
امیدوارم هر چه زودتر اون کسی که لیاقت این حس پاک رو داشته باشه پیدا بشه و معنی دوست داشتن و دوست داشته شدن رو بدونه
شاد باشی و سلامت

سلام کانی خانوووم

امیدوارم هر کسی هر چیزی تو این دنیا میخواد اون بالایی بهش نه نگه. هر چند بعضی وقتها اون بالایی اکی میده این آدمای روی این کره خاکی هستن که نمی زارن !!!

شااااااااااااااد باشیییییییییی خانوم

پوروچیست شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:41 http://hkmm.blogfa.com/



اگه به جای همستر دو تا دونه نیمدار خریده بودی الان می‌تونستی با پوست بچه هاشون شنل نامری ببافی (شیطونک)

نیمدار چی چی بید؟؟؟
جانوره ؟؟؟؟؟
حیوانه؟؟؟؟؟
ای بابا می ترسم شنلم داشته باشیم باز شناساییمون کنن (نیش)

راستی پستهای جدید رو خوندم فقط فرصت نکردم کامنت بزارم حرف دارم میاااااااااااام پیشتوووون

پوروچیست یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:10

اتفاقن من دیدم جاماسب غریب افتاده همه به نفع من رای دادن

اومدم بگم بیا یه کم ازش طرفداری کن (شیطونک)


الهههههههههههههی من قربان این جاماسب بشم

با یه قشووووون میایم

پوروچیست یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:10

ایضن

نیمدار همون جونوریه که ازش موهاش شنل نامرئی درست می کنن

نصفه نیمه خوندی هری پاتر رو (نگاه چپ چپ)

آهاااااااااااااااا آرههههههههههههه
پییییییییییییر شدیم دیگه مادر

از الان آلزایمر گرفتیم(خنده)

مرسی جهت یادآوری

الهام یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 http://www.blackpencil.blogfa.com

مرا اندکی دوست بدار... ولی طولانی...
زیبا بود.

مرسی خانوووووووووووووووووووم

ترانه دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:32 http://posht-daryaha.blogfa.com

سلام پیشول
فقط امدم یاد آوری کنم یه نفر توی این وبلاگ یه پست گذاشته بود و گفته بود میخواد متحول بشه اگه همه این جوری متحول بشن ....
متن پستت این بود یادته
(یه روز جدید !



اولین تحول

اولین تغییر

اولین قدم

اولین حرکت

اولین ...

امیدوارم بتونم ....

پ ن : جاهای خالیشو پر کن!

پ ن : اگه بخوای میشه. بیا ثابت کنیم...)
پیشول ثابت کن که میتونی به خاطر خودت

سلاممم
آره ترانه جان همین طور هم هست که گفتییییییی

متحوووووووووووووول می شووووووووووویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد