دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دادگاه رسمی ایست!

سلام

حکم آدمی که نسبت به یکی یه حسی داشته و دوستش داشته و اون آدم تحمل این دوست داشتن رو نداشته و الان دیگه نیست چیه؟؟؟؟

 

۱) با تمام بی توجهی معشوق نمی تواند حس جدیدی برای خود بوجود آورد.

۲)  ۲۰۰ ضربه شلاق به همراه ۱۰۰۰۰ میلیون دلار جریمه می تواند تنها به دیگران نگاه نماید.

۳) غلط کرده بیشعور از این کارا کرده. اصلا چرا عاشق شده بوده که حالا بخواد این حرفها رو بزنه

۴) چون معشوق عاشق را ترک کرده تا چندین سال در عزای از دست دادنش بماند سپس در زمان کهنسالی و پیری می تواند زوجه اختیار کرده آن هم مصلحتی

۵) بکشینش درس عبرت دیگران بشه

۶) دلسار با رژه بردن دختران زیبا رو از جلوی چشمان وی تا حدی که جان به جان آفرین تسلیم کند.

۷) بدینش دست زنهای محله حلبی آباد تا خدمتش برسن.

۸) تبعید به جزیره آدم خوران برای جابجایی دیگهای آدم پزون

۹) این انسان اصلاح بشو نیست چون یه بار امتحانشو پس داده به هرکی ابراز علاقه کرد رفیقهاش آدرس این وبلاگ رو بدن بگن بره آرشیو این وبلاگ رو بخونه خودش پشیمون میشه میره دنبال زندگیش.

۱۰) تنها در چشمهایش نگاه کنید. چشمها دروغ نمی گویند.

۱۱) راه نداره باید بره بمیره. عرضه داشت یه کاری میکرد اون اولی ترکش نکنه.

۱۲) تکرار گزینه ۲

۱۳) این خودش نحسه گزینه ۱۳ نیاز نداره !

۱۴ ) بسته دیگه اتوبوس که چپ نکرده برای یه نفر می خوائین حکم صادر کنین همون بالاییها کافیه.

 

پ ن : خنده بر هر درد بی درمان دواست.

 

پ ن : سرمایه ی آدمی یک نفس است و آن یک نفس از برای یک هم نفس است، اگر نفسی با نفسی هم نفس است آن یک نفس از برای یک عمر بس است .

 

پ ن : ...........

.......................

.............

................

 

نظرات 21 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 http://pahnabi.blogsky.com/

سلام. وب بسیار زیبایی دارید. خوشحال می شم که به منم سری بزنید. موفق باشید.

لیلا چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:14

یکی از گزینه هاش می تونه این باشه که محکوم به گذروندن روزا و شبا باشه تا مرور زمان بالاخره نتیجه بده !

اولین نظر رسمی !
ممنون

پوروچیست چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 http://hkmm.blogfa.com/

بهش بگین یه نفس عمیق بکشه

آهان عمیق تر

30 ثانیه به این فکر کنه که گذشته رو نمی شه تغییر داد

30 ثانیه به این فکر کنه که حال رو نباید با فکر گذشته خراب کرد

30 ثانیه فکر کنه که من یه عمر پیش رومه

30 ثانیه به همه ی اینا با هم فکر کنه

بزنیین به شونه ش بگید موفق باشی

اونم عین بچه ی ادم بدون این که افسوس گذشته ای رو بخوره که نمی شه تغییر داد بره تا آینده ی قشنگی برای خودش بسازه



پ.ن

اگه حالیش نشد اونقدر بهش گشنگی بدین که حالیش بشه

دومین نظر رسمی !

خیلی ممنوووووونم

نرجس چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:47

من بودم محکومش میکردم روزی 15 ساعت وبلاگ بخونه 9 ساعت چت کنه ... غذا خوردن و چرت زدن هم در همین بین انجام بشه.... تا عاشقی از سرش بپره....

سومین نظر رسمی !

خیلی خیلی ممنووووووونم (نیش)

ترانه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 http://posht-daryaha.blogfa.com

سلام
گناه داره بدبخت
انقدر حکم
فکر میکنم همون تنها موندن و رفتن طرف بسش باشه دیگه بیشتر نامردیه
ولی اگه من بخوام محکومش کنم محکومش میکنم به فراموش کردن معشوقش
این بدترین عذاب میتونه باشه واسه یه عاشق
تا بعد........

ثبت شد !

ایشون دوران محکومیتشون رو گذروندن الان می خوان دوباره محاکمه اش کنن.

مهشید چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:08

آخیییییییی باباااا این بچه رو کی اذیت کرده که حالا باید ببرنش دادگاه؟؟؟
خودم وکیلت میشم.
تبرئه میشی مطمئن باش.

دلساز یعنی چی؟؟؟؟؟؟

بر وزن سنگسار !

من وکیل نمی خوام

می تونم از خودم دفاع کنم.
من حرف دارم
نمی دونم شاید اشتباهی بودم !

محسن چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:12

این محاکمه جریانش چیه؟
کی شاکی شده؟؟؟؟
من حاضرم وکالتت رو به عهده بگیرم پسر

بچه با معرفت تر از تو ندیدم. خواستی جدی نگیر اما واقعیته

قربونت محسن جان

شما لطف بیش از حد داری

بهار چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:44

گزینه هیچکدام
گناه دیگران رو نباید به پای یه بی گناه نوشت

. پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:11

چشمهایش
و دیگر هیچ

پری پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:12

سلام
اینجا چه خبره؟؟؟
کیو می خوان اعدام کننن؟؟؟
آقای پیشول چی شدی؟
من هیچیییی نبفهممم اما برای این آدم گزینه ۱۰ رو انتخاب می کنم

افشین پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:19

والا تا اونجا که من در جریان هستم این شیرینی داره نه محاکمه

عشق لیاقت می خواد. تو هر چقدر بدی کرده باشی این مزد زحمتهای تو نبوده

. پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:23

حبس ابد بدون حتی یه نفس نفس کشیدن

آسمونی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:23

دلتو بسپر به اون بالایی هر چی بخواد بشه میشه

نرگس پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:24

حیف حیف که اون قدر این حس رو ندونست
امیدوارم یه روز به این درک برسه و هنوز دیر نشده باشه

نیلوفر پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:26

سلام پبشول
خیلی ناراحت شدم این پستت رو دیدم.
انگار اتفاقای خوبی نمی خواد بیافته.
کاش واقعا مشکل دل با یه محاکمه تموم می شد.
چرا واقعا بعضی از آدمها قدر بعضی نعمتها رو نمی دونن؟؟؟
من واقعا افسوس یه بغل گرم رو می خورم اونقت ماهک به این راحتی از دستش میده

یه رهگذر پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:27

کسی که رفت دیگه رفته.
برگشتشم هیچ دردی رو دوا نمی کنه.
درد بی محلی کم نیست.
امیدوارم لایقش نصیبت بشه

... پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:27

بدرود دل خون شده

کامران پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:29

حس می کنم کلی جمله می شه تو پی نوشت آخر نوشت
من بودم ۲ صفحه کمم بود.

محاکمه؟؟؟؟ کاش اونی که باید بفهمه می فهمید.

من یکی به نوبه خودم همیشه هستم. در کنارت. دوست داریم پیشول

آرزو پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:30

پیشوووووووووووووول تکی یه گوله نمکی

دلمان بسی تنگ شده واسه عشقولانه هاااااات
پی نویشت آخر رو من پر کنم؟؟؟

دوست دارم بی نهایت. حتی اگر حکمم اعدام باشد و تو در جایگاه اجرای حکم درکنارم نباشی

مهدی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:31

گزینه ۱۵ اگه نبود ۳+۵

قهوه پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:16

سلام
خیلی دنیای کثیفیه
یکی میاد تو زندگی آدم بعدش گورشو گم میکنه میره بعد این آدم باید برای پیدا کردن یه عشق جدید و اثبات حرفهاش هزارتا دلیل بیاره.

پیشول امیدوارم این احساس تو نصیب یکی عین خودت بشه چون واقعا کمتر کسی مثل تو پیدا می شه که انقدر با احساس بخواد برخورد کنه.

شاد باشی پیشول جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد