دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

در روز عاشق کشی تولدت مبارک

سلام

تولدت مبارک ماهکم!

آره امروز ناز من ۲۶ ساله شد. خیلی با خودم کلنجار رفتم یه اس ام اس بزنم و تبریک بگم شاید بیشتر از ۱۰ تا اس ام اس نوشتم و فرستادم تو draft box! هر سال اولین نفر من بودم که تبریک می گفتم. اما امسال.... امسال دیگه من نیستم که هر ۵ دقیقه بگم راستی.....  تولدت مبارک ماهکم . ناز نازم . ....  

تو اون دوران سعی کردم همیشه روز تولدش سورپرایزش کنم. پارسال به هزار بدبختی تونستم این کارو کنم. هرچند آخرشم ماهک برگشت گفت تو اگه به خای یه کار مخفیانه انجام بدی که من متوجه نشم راحت می تونی!!!

آره پارسال از چند روز قبل دنبال جا رزرو کردن و سفارش کیک و خبر کردن بچه ها شدم.  تو این میون  امی* هم خیلی کمک کرد. کار آوردن کیک و هماهنگی بچه ها هم روز تولد با امی* بود.

برای رزرو جا اول رفتیم کافی شاپ هتل پردیس. مدیر کافی شاپشون گفت کیک نمی زاریم بیارین و از کیک های اینجا انتخاب کنید. یه مدل کیک داشت اونم از این کیک شکلاتی ها که گفتم نه!  با امی* رفتیم پاساژ ونک کافی شاپ کازه. چند تا مراسم اونجا داشتیم. کافی شاپ خوبی بود. همون جا رو رزرو کردیم برای ساعت ۳!!! کیک رو هم به پیشنهاد امی* رفتیم از میدان سعادت آباد سفارش دادیم. حتما بعضیا که از اونجا شیرینی خریدن تعریف کیکهاشو شنیدن.

اون روز از صبح پا شدم رفتم حموم و لباسامو از اتوشویی گرفتم و حاضر شدم و رفتم خونه ماهک حدودای ظهر بود رسیدم خونه اشون.  بعد از دیدن ماهک و تبریک گفتن   قرارمون این شد بریم تهران صبحشم به دوست ماهک زنگ زدم گفتم زنگ بزنه بگه می خوام بیام ببینمت و تولدت و تبریک بگم که بیشتر این قضیه سورپرایز بچسبه و ماهک زیاد حساس نشه تهران چه خبره.  موقع حرکت در یک عمل مخفیانه به گوش مامان ماهک رسوندم که جریان از چه قراره و امکان داره امشب یکم دیر بیاییم.

همین طوری هم شد و دوستش زنگ زد و ماهکم گفت دارم می رم تهران. منم تو دلم دعا می کردم حتی یه نوک سوزن پی نبره.

رفتم تهران ساعت حدود ۲ بود. حالا همه جا هم بسته تا تونستم مسیرو کش دادم اما خیابونای خلوت هم تو این موقع میشن سوهان روح.  رفتیم تجریش و خیابون شریعتی و میرداماد دیدیم همه جا بسته حالا من هی تو دلم می گم خدااااااااااااا این چه وضعشه همه جا تعطیل.  رفتیم اسکان اونجا هم تعطیل! اومدیم نشستیم تو ماشین گفتم بشینیم تو ماشین تا مغازه ها باز شن. هوا هم که سرده ماهک جان یخ می کنی. شروع کردم سرگرم کردن خانوم که آره ماهک تا حالا عروسک چه حیونایی رو داشتی؟؟ خدایی دارین سرگرمی رو...  

حالا تو این اوضاع از اون ور هم برادرم زنگ زد که این کافی شاپ که بستس!!!! منم  حالا جوری  هم حرف می زنم که ماهک متوجه نشه از این طرفم هی حرص می خورم. خلاصه ساعت ۳:۳۰ بود خبر رسید که تشریف بیارین (ارسال شده از طریق اس ام اس)

راه افتادیم رفتیم پاساژ ونک گفتم امروز روز خانوم خانوماس هرچی دوووووس داری انتخاب کن.  رفتیم طبقه پائین. گفتم ماهک دستتو بده به من یه لحظه هر جا هم من گفتم بریم اکی؟؟ همین که از پله ها رفتیم پایین روبرو یه مغازه کفش فروشی بود چشمای خانوم افتاد به کفشای صورتی پشت ویترین  حالا کافه کازه دقیقا ۲ تا مغازه اونورتر

گفتم ماهک دست تو بده به من بیا ماهکمم چسبیده به شیشه اینا قشنگه... دیدم این شکلی نمیشه این بچه رو از ویترین جدا کرد گفتم اول بیا اینو ببین بعد. که دستشو محکم گرفتم راه افتادم به سمت کافه کازه. جلو در اومدیم وارد شیم مسئول کافه گفت فعلا تعطیله  بچه ها رو دیدیم گفتم صاحب مجلسه اون مهموناییم و رفتیم داخل....

ادامه ماجرا رو خودتون ببینید...

تولد ماهک

امییدوارم اون خنده ها همیشه باشه امسال فکر نکنم بوده باشه اما سال بعد این جور لحظه ها همیشه براش تکرار بشه.  لحظه های شاد. لبخندای کوچولو با شیطنتی که همیشه تو چشماش هست.

 

تولدت مبارک ماهکم

پ ن : اگه می خوایین فایل فلش رو بدون تیک ببینین اول دکمه pause رو بزنید و بگذارید فایل کامل لود بشه بعد play کنید.

پ ن : این فیلترینگ کشور ما واقعا محشره!!! (اضافه شده در ساعت ۱۹:۱۵)

نظرات 30 + ارسال نظر
پیشول شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:16 http://mahak-va-pishoo.blogsky.com/

تولدت مبارک ماهکم *-:

آرمان شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:17

تولد ماهکتون مبارک
کیک خوشگلی بود

آرزو شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:18

ماهک جان تولدت مبارک
منم از این کیکا می خوااام
راستی کادو چی دادی آقای پیشول؟؟؟

یه گردنبند همون که آخر کلیپ دستمه

... شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:19

تولد بانو ماهک رو تبریک می گیم

همسر آینده(نهال) شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:46 http://ma2nafar.blogsky.com

از هم جدا شدید؟؟؟؟چرا؟؟ میشه بهم بگی؟؟ من خیلی وقت پیش می خوندمتون!!!! دلم ریخت!

به وقتش...

نازی شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 19:04

آخی تولد ماهک جون مبارک
خیلی دلم می خواد بدونم چرا از هم جدا شدین؟
آخه شما که اینهمه دوسش داشتین
عجب روزگاریه

ممنون
هنوز دارم !
واقعا ...

نیلوفر شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 22:58

شما ۲نفر چقدر به هم میاین. تولد گلت مبارک
واقعا شما از هم جدا شدین؟؟؟؟
واقعا سر چی؟
کاش ماهکت اینجا رو ببینه

هستی شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:00

سلاااااام
من اغلب وبلاگتونو می خونم اما برای بار اول کامنت میزارم
اول از همه تولد ماهک رو تبریک می گم
دوم خیلی متاسفم که این صحنه ها رو می بینم
سوم حیفه!!

آرزو شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:02

من الان پستهای قبلیتونو خوندم خیلی ناراحت شدم
چرااااااااااا؟؟؟؟
امیدوارم ماهک برگرده خیلی به هم میاین

الهام یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:44

من نمی تونم همشو ببینم. فقط چند ثانیه اول.چی کار کنم؟

سرعت اینترنتتون پائینه
همون اول که لود میشه دکمه pause رو بزنید و منتظر شید تا کامل لود شه بعد play کنید

کامران یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:55

سنگ تموم گذاشتی

خیال یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:56

تولد ماهک خانوم مبارک
با احساس خندیدن خودش نعمته که کم قدر می دونن

X یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:58

من در مقابل این همه علاقه هیچی نمی تونم بگم
حسودیم شد!
تولدش مبارک

نسرین یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:00

تولد ماهکت مبارک
می تونم به جرات بگم پشیمون میشه
من تجربه شو دارم
هیشکی اون نمی شد واسم
حتی الان که ...

بهار یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:03

سلام
میخواستم بگم عالی بود
تابعد

آسمونی یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:05 http://www.robaan.blogfa.com/

سپیده که سر بزند

در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید

شبیه آنچه در بهار روید



پس بنام زندگــــــــــــــــــی



هــــــرگز نگو هرگز

. یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:07

از گذشته چیزی ندارم که به آن برگردم
در آینده هم چیزی نیست تا برایش بروم
اما اکنون برای من است و ازآن من
پس آنرا به تو هدیه میکنم

تولدش مبارک

پری یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:09

من

پری کوچک غمگینی را

می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد

و دلش را در یک نی لبک چوبین

می نوازد آرام،آرام

پری کوچک غمگینی

که شب از یک بوسه می میرد

و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد

تولدت مبارک ماهک جان

مهدی دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:24

تولد ماهک خانوم مبارک
یعنی اینا رو می بینه؟؟

یه رهگذر دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:25

چند سال پیش تولد ما هم خورد به عاشورا هیچ کس یه تبریک هم به ما نگفت!!
اما تولد ماهکت مبارک
خوش باشی

من از همین جا با شما ابراز همدردی می کنم امیدوارم هیچ تولدی به این روزا نیافته
البته این داستان ادامه داره!
بعدم می گم (;

ترانه دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:30

سلام تفلدت مبارک ماهکی مبارک مبارک تولدش مبارک
جالبه ها همه هستن به جز اصل کاری
خوبی پیشولی خوش میگزره کاش بهش اس ام اس میزدی و تبریک میگفتی حتما خوشهال میشد تا بعدببببببببببببببببابای

همیشه هچی سرجاش نیست!
یاد اولین قانون هفتگانه بیلی افتادم!

"در زندگی ، همه چیز عادلانه نیست ، بهتر است با این حقیقت کنار بیایید . "

فاطمه دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 http://crazyfrog.blogsky.com

میاد...باید بیاد...
یعنی دیوونه اس اگه نیاد...

البته قضاوت من شاید یه طرفه باشه اما این که چی شد که اینطوری شد به خودتون دو تا مربوطه نه من و ما...
من فقط میدونم اینهمه عشق تو برش میگردونه...
باید برگرده...
باید

به زور نمیشه چیزی رو بدست اورد
مگه رت بوتلر باشی!
ناپلئون هم این مدلی بود اما من برنادوتم!

گیلاسی دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:28

تو که نگفتی چرا تموم شد البته یادم هست که چه مشکلاتی بود به هر حال تولدش مبارک دلم میخواد که یه روز یهخاطره جدید تر از تولدش برامون تعریف کنی ... با حضور خودش. ..
البته تولدش رو قبلن تبرک گفتم و الان امدم بگم بالاخره خریدم و دختر دار شدم (=

می گم گیلاسی جان به وقتش
مبارکه روز تولدشو حتما بپرس از کسی که خریدی
اسمشو چی گذاشتی؟؟
بازم ممنون به خاطر تبریکت

مرجان سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 00:28 http://9-mehr.blogfa.ir

هنوز فیلمتون رو ندیدم.. تبریک میگم تولد گلت رو .. یه چیزی هم تو کامنتینگ خوندم برام عجیب بود .. شما از هم جدا شدین واقعاً ..؟!

ممنون که سر زدی مرجان خانوم
می گن این جوریه...
تا جدایی رو چطوری معنی کنی.
آره الان با من نیست...

مرجان سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 http://kavir-semnan.blogsky.com/

تولد ماهکتون مبارک

امشب براى اولین باره که گذارم اینجا افتاد اونم از رو پست آخر گیلاس. نمیدونم چرا بینتون فاصله افتاده اصلا تو جریان نیستم ولى به عنوان یه تجربه شخصى میگم عشق بین یه جفت اگه از طرف مرد قویتر باشه نباید گذاشت از هم بپاشه، ظاهرا خیلى دوستش دارین، امیدوارم قدر این دوست داشتنو بدونه و دوباره با هم در شادیها همراه باشید

همیشه شاد باشى و عاشق

فاصله که بخواد بیافته می افته
مهم وجود یه انسانه نه درویه فیزیکیش
برای من که وجودش هنوز هست تو این وبلاگ تو اتاقم تو تهران تو جاده چالوس کنار سنگش!
ممنون که برای اولین بار سر زدی! (;

کاوه - روزمرگی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:39 http://rroozzmmaarreeggii.blogfa.com

سلام دوست خوبم

عجب دنیاییه

اولین باره گذارم اینجا می افته و در کمال تعجب لینک خودم و میبینم .

میبینی تروخدا. چه لذت هایی تو این دنیای لعنتی هست که ما ازش غافل بودیم.

ایام بگانگی پاینده باد ( امیدوارم این جمله ام دیر بهت نرسیده باشه ).

سلام
ممنون که سر زدی
دیر یا زودش مهم نیست مهم اینه که وقتی رسید چطوری ازش استفاده کنیم

ماریا چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 18:09

هیچ وقت به این فکر کردی که ممکنه یه روز ماهکت برگرده ولی تو دیگه اون روز نخوایش؟؟؟نه که دوستش نداشته باشیا ...نه خیلی هم دوستش داشته باشی ولی دیگه آرزوت نباشه؟دیگه خودت و آرزوهات عوض شده باشین؟؟؟فکر کردی؟

این جور سئوالها اصلا جای فکر کردن نداره!
هروقت تونستیم وجود یه نفرو از دلمون پاک کنبم اونوقت می شینیم دنبال جواب این جور سئوالها رو هم کشف می کنیم!

ماریا پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 15:19 http://maria1360.blogsky.com/

در فکر کردن و نکردنش مختارید...منم به عنوان شخصی که تجربشو داشتم پرسیدم...فقط همین....

ماریا جان من هیچ وقت وجود کسی رو که بهش ایمان آوردم رو نمی تونم کتمان کنم و دورش یه خط قرمز بکشم.
امااسباب بازی هم نیستم که هر وقت خواستن بزارن کنار و هر وقت خواستن بیان دنبالم !!!
بازم ممنون ...

رها سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:37 http://htpp//:www.raha.yasiblog.com

سلام.وبلاگ جالبی دارید.اگه امکان داره وبلاگ منو با نام" یه وبلاگ پر از رها "لینک کنید.بعد خبرم کنید تا لینکتون کنم.مرسی

رها یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 23:38

نمی دونم چی بگم ........اما فقط می خوام بگم چرا آدما قدر لحظاتی که می تونن نابترین لحظه ها باشن و نمی دونن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لحظاتی که هیچوقت برنمی گرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد