دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

۲۵

سلام سلام

سال نو مبارک!

چند وقت پیش ها مژده یه پستی نوشته بود در مورد همسر ایده آل

از اون موقع تو دلم مونده منم یه پست اینجورکی از خودم در وکنم!

و اما همسر ایده آل من :

از نظر ظاهر : قیافه زیاد برام مهم نیست فقط در حدی باشه که بشه نگاهش کرد!  ‌ اما چیزی که خیلی مهمه برام قد و هیکل است .کلا آقایون های فامیل ما به تیر برق گفتن زکی و واسه همین یه جورایی عادت کردم به مرد های بلند یه چیزی بین ۱۸۵ تا ۱۹۰ خوبه . از این آدمهایی که میرن بدن سازی هیکل های عجیب غریب هم میسازن بدم میاد .من خودم ۱۷۰ هستم خوب ۱۸۵ غش ۱۹۰ خوبه دیگه؟؟دیگه چیی؟؟؟ آها  یه نکته خیلی مهم رنگ پوست سفید میپسندم .زیاد خوشم نمیاد سبزه  .چشم ابر مشکی هم که باشه دیگه عالی میشه !!!!

از نظر تحصیلات: خوب واضح است که حداقل باید مثل خودم لیسانس داشته باشه دیگه؟؟؟ بالاتر که بهتر  . کلا از آدم های درس خون و بچه مثبت خوشم میاد .هر چند خودم اصلا اینطوری نیستم .

از نظر موقعیت کاری: راستش من چون الان خودم سر کار نمیرم روم نمیشه بگم دوست دارم مثلا طرف مدیر عامل نمیدونم چی چی باشه .اما خوب واسم مهمه که اون جناب همسر ایده آل پست خوبی در محل کارش داشته باشه یعنی .... بهتره ادامه ندم !

از نظر شخصیتی: خوب این قسمت یه تعریف کلی واسش سخته .

اول از همه میتونم بگم باید آدم صادقی باشه .از آدم هایی که بر حسب موقعیت  هر از گاهی یه دروغ هایی میگن و بعدش که گندش در میاد میزنن زیر تمام حرف هایی که زدن متنفرم .از آدمهایی که نگاه میکنن ببینن الان چی باب میلت هست اون طوری رفتار میکنن متنفرم

خوب باید مهربون باشه و عشقولانه بودن بلد باشه  

 آهان از آدمهایی که خیلی شکاکن و به همه چی گیر میدن هم بدم میاد  (کی خوشش میاد احیانا؟!)شدیدا معتقدم تو هر رابطه ای هر  کسی باید برای خودش یه محدوده شخصی داشته باشه بنا به نوع رابطه این محدوده اندازه اش تغییر میکنه اما هیچ وقت نباید از بین بره.

از آدم هایی با اعتماد به نفس عجیب غریب هم خوشم نمیاد .یعنی چی که اینقده این آقایون اعتماد به نفس قلنبه هستن؟؟؟؟ کلا اعتماد به نفس داشتن خوبه اما دیگه نه این قدرش!

اطلاعات عمومی قوی داشته باشه چه معنی میده یکی ندونه فلان شهر یا فلان کشور کجاست  یا یه چیزی تو همین مایه ها

آداب اجتماعی رو بخوبی بدونه .بر خورد درست در شرایط های مختلف.

آهااان داره هی یادم میاد .اهل فحش دادن حتی  باتربیتی حتی به شوخی نباشه .وقتی عصبانی میشه دهنشو باز نکنه هر چی به فکرش میرسه بگه . یا نمیدونم دیدین بعضی ها موقع رانندگی همین جور به ماشین های دیگه فحش میدن میرن جلو...

احساس مسئولیت داشته باشه چه تو زندگی چه تو کار خودش

دست و دلبازباشه . همیشه پول کافی تو جیبش باشه . یه پول واسه مواقع اضطراری که ممکنه پیش بیاد

اهل مطالعه باشه نه اینکه فقط کتاب بخره بزاره تو کتابخونه اش

از امتحان چیز های جدید خوشش بیاد جاهای جدید .غذاهای جدید و...

از خرید کردن خوشش بیاد از اینکه ۳ ساعت یه پاساژ رو بگردی کلافه نشه.

 

ای خدا.... خوش قول و وقت شناس باشه

لباس پوشیدن... (به این قسمت مربوط میشه آیا؟‌) تر و تمیز لباس بپوشه .رنگ لباسشو بتونه ست کنه . واسه لباسش خرج کنه  نه اینکه یه لباسو اونقدر بپوشه که دیگه پاره شه .

آهان از آدمهای اجتماعی که توی جمع ها شلوغ هستن خیلی خوشم میاد

اهل مسافرت باشه .همه جورش یعنی هم مسافرت های باماشین و کم خرج هم مسافرت های لوکس آنچنانی! 

فعلا چیز دیگه ای  یادم نمیاد

 

از  نظر خانواده: یکی مثل خودمون . ازنظر تحصیلات خانوادگی - فرهنگ - اعتقادات ( چه مذهبی چه عادی)- پوشش-  از نظر مالی -حتی نحوه زندگی

 از نظر مالی جناب همسر ایده آل : خوب من قبلا ها میگفتم معمولی یکی مثل خودمون اما تازگی فهمیدم تعریف معمولی برای افراد مختلف فرق میکنه! وارد جزیات نمیشم. اما یکی باشه که بتونه امکانات یه زندگی ساده رو فراهم کنه یه خونه کوچولو یه ماشین جمع و جور یه حقوق ثابت و البته کافی واسه زندگی دو نفر آدم امروزی ( نه ماهی ۶۰ تومان !!!!!) 

فعلا همین