دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

آخرین پست سال ۸۶

 

خداوندا !

   در این سالی که در پیش است

    نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای  لیکن  

              در آغاز طلـوع روشن سالی که می آید

                      کمک کن تا رها سازم ز خود

                        من کوله بار یک هزار و سیصد و افسوس

                                                      هزار و سیصد و اندوه

   خدایا مهربانم کن

              تو چشمان مرا با نور خود بگشا

                       تو لبخند رضایت را عطایم کن

                                     بفهمان زندگی زیباست

  خداوندا !

         تو راه سبز ایمان را نشانم ده

                      تو نیکی پیشه ام فرما

                             که راه حق صبورانه بپیمایم

                                    و هرگز من نباشم از زیانکاران

رفیقا مهربانا عاشقم فرما

          مرا در شط پر مهر گذشتت شست و شویم ده

                    تو پاکم کن   قرارم ده

                              کریما دست های گرم و لبخندی عطایم کن

 

تو ای نزدیک تر از من به من

              اینک مرا دریاب، پناهم ده

                          تو ذکرت را عطایم کن

                                 که با یادت دلم آرامشی یابد

 

                    **** حبیبا قدردان خوبی ام فرما  ****

 

     تو ای گرداننده دل ها و چشمانم

             تو ای تدبیر بر هر روز و هر شامم

                       تو چرخاننده احوال این دنیا

 

*** بگردان حال من را سوی آن حالی که می دانی  ***

 

 تو آرامش عطایم کن

             خداوندا نمی دانم چه تقدیری مرا فر موده ای اما

               برای مردمان خوب این وادی

  عطا فرما :

        هزار امید

              هزار و سیصد آگاهی

                    هزار و سیصد و هشتاد بهروزی

                              هزار و سیصد و هشتاد و هفت لبخند زیبا را ...   

 

پ ن :پیشاپیش سال نو رو به همه دوستای گلم مهربونم که تو این مدت همراه من تو غمها و شادیهای من و ماهک به این کلبه کوچیک سر می زدند تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی داشته باشید و ظرف سازگاریتون با مشکلات و سختی ها بزرگتر بشه و خوشبخت تر از سال قبل زندگی کنید و امیدوارم در سال جدید همه بتونیم خودمون رو به ورژن بهتری تبدیل کنیم.

دوستون دارم به اندازه پیکسل پیکسل وجودتون

 (کامپیوتری شد یکم )

 

پ ن : آهنگ ایران تقدیم به همه آریاییهای کره خاکی