دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

پایانی برای آغازی نو

سلام

روزی که این وبلاگ راه اندازی شد اولین پستش به نام آغازی برای پایانی ناپیدا نامگذاری شد. امروز اون روز ناپیدا پیدا شد. امروز با تمام صحبتها و نظرهایی که تو پست پائین دادین دادگاه این وبلاگ رای خودشو ابلاغ کرد.

دوستون داشتم دوستون دارم اما اینجا دیگه قابل نوشتن نیست. از عید به این ور که سال تحول اسمشو گذاشتم باید یه چنین کاری می کردم. باید در اینجا تخته می شد و یه جای دیگه حرفهامو می نوشتم.

جایی که فضاش سنگین نباشه. جایی که بشه راحت حرف دلتو افکارتو بزنی.

از این کار ناراحت نیستم و بسی هم خوشحالم.

دفتر جدیدی از زندگی رو باز کردم. از امروز در این آدرس نوشته های منو می تونین دنبال کنین.

 

پیشول و رازهایش

 

نامحرمها لطف کنند و از همین جا خداحافظی کنند. این وبلاگ با تمام خاطراتش همین جا موند و تموم شد. داستان این وبلاگ خیلی وقته تموم شده اما برای حرفهای تازه یه خونه جدید نیازه.

 

پ ن : موقع اومدن به خونه جدید شیرینی یادتون نره. من شیرنی تر دوست دارم. حتی شمایی که از دبی سوئد کانادا اکراین مهمون این خونه بودین و همیشه سکوت تنها حرفتون بود...

 

پ ن : من همیشه تو صحبتهام می گم فعلا .... یا فعلا خداحافظ ....

اما اینجا و در این لحظه میگم خداحافظ...

نظرات 10 + ارسال نظر
هوتاک پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:36 http://bacheTehran.com

سلام
من یه درخواستی دارم ، ممنون میشم اگه کمکم کنی.
برای کار پایان نامم یه پرسشنامه دارم که برای نظرسنجی رو وب گذاشتمش.
میشه خواهش کنم فقط اگه ساکن تهران هستی، زحمت پرکردن این پرسشنامه رو بکشی. سعی کردم زیاد وقت گیر نباشه.
www.bacheTehran.Org
پیشاپیش متشکرم.

پوروچیست و جاماسب پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:07

خدا تو را حافظ

ترانه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:19 http://posht-daryaha.blogfa.com

به سلامت پیشول
اینشالله همیشه خوش بشی

محممد نیایش جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 http://my-juvenilia.blogfa.com/

اونقدر وب شما رو دوست دارم که نمی تونم از بگذرم راستش هر روز بهش ر می زنم

سلام محمد جان
من یه تعویض مکان کردم هستیم حالا حالاها در خدمتت

پیش ما بیاااااااا

پریا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:53

به امید روزگاران روشن. خداحافظ

خداحافظ

در وبلاگ جدید منتظرتم پریااا خانوم

نرجس شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:01

نمیدونستم دادگاهی که توش به عنوان هیات منصفه شرکت کردیم حکمش اینجوری میشه....
هر جا که هستی امیدوارم از این به بعد همیشه شاد باشی و پیروز.....

مرسی نرجس جون
چرا رای منصفانه صادر شد !

ممنون از اومدنت برای خداحافظی

عروس سیاهبخت شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:15 http://www.doostetnadaram.blogsky.com

میدونم موقع نوشتن این پست به همین خونسردی که سعی کردیی نشون بدی نبودی میدونم اشکاتو یه جا یواشکی خالی کردی . اما امیدوارم یواش یواش مرهم زخمت اثر کنه . به سلامت

سلام همسایه های2 شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.به من هم سر بزن و نظر یادت نره دوست من

محمد نیایش چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:34

با سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
اما اینبار خواستم بعد از خوندن مطالب وبلاگت در باره سیستم امار گیری برام توضیح بفرمایین
اخه من هر چه قدر تو قسمت سیستم امار گیری ثبت نام میکنم سیستم اکار گیری وبلاگ من مثل وبلاگ شما نشون نمیدی و فقط یه ایکون کچولو میاد که باید روش کلیک کنی تا نشون بده که اما از چه قراراه اما من میخام تو وبلاگ من هم یه همچین چیزی رو نشون بده که تو وبلگ شما میبینمش
خیلی ممنون میشم اگه راهنمایییم کنین البته دفعه قبل هم اهنگ گذاشتن توی وبلاگ رو هم از را هنمایی شما یتد گرفتم بههر حال مرسی

یلدا پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 http://www.yaldayebarani.blogfa.com/

وبلاگتون حرف نداره...
هم تکه هم بیسته!
خوش باشین و موفق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد