دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

دل نوشته های ماهک و پیشول

بوسه اختراع طبیعته برای زمانی که کلمه احساس رو بیان نمیکنه...

۲۸

سلاااااااااااام.

آره دوباره من آپ کردم.  اصلا من چیکار کنم. هرچی می خوایین به ماهک بگین. خانوم نوشتنش نمی اد. حالا این از کجا آب می خوره بنده بی خبرم.

فارغ التحصیل می شوییییییم (هنوز پروژه مونده)
هفته پیش 2شنبه روز بسیار خوبی بود. یه کم هم البته دلتنگ کننده!
به هرحال روزهای خیلی خوبی باهم داشتیم که دیگه فقط خاطراتش باقی می مونه.

 بالاخره امتحان ها هم تموم شد و من موندم و یه پروژه. یه جورایی حس خوبی دارم چون تا یه مدت استرس امتحان نخواهم کشید. آخ جان چه حالییییییییی می ده. خدا نصیب همه کسایی که هم کار می کنن هم درس می خونن بکنه. (حس رو میگم!!!)

احتمالا این هفته با بچه ها بریم مسافرت. آخه این ماشین عزیز تر از جان رو می خوام بفروشم. راستی یه ۲۰۶ مدل ۸۵ با ۲۶۰۰۰ تا کارکرد بدون رنگ بفروش می رسد. علاقه مندان می تونن شماره تماسشون رو بزارن تا وقتی رفتیم مسافرت برگشتیم باحاشون تماس بگیرم. آقا هرکی این ماشینو بخره سووووود کرده حسابی هر ۶۰۰۰تا همه چیش تعویض شده از روغن بگیر تا فیلتر. از ما گفتن از شما نخریدن. ببینیم این برنده خوش شانس کیه حالا! (اینم از تبلغ) اشکال نداره که چون الانم داره آگهی پخش می شه

ماهکم امتحان بانک اقتصاد نوین رو داد و منتظره تا متصدی بانک بشه. همچنان این کیمیا خاتون آتیش می سوزونه  و جای هیچ نگرانی نیس جز دوریه شما حتی شما دوسته عزیز.

تو این مدت که این وبلاگ آپ نشده چند تا موضوع اتفاق افتاده که یکم در موردشون می نویسم

بنزین هم آره!

به سلامتی این هم از سهمیه بندی... تا حالا باید مواظب جانذاشتن کارت سوخت می بودیم، حالا قطره چکون هم اضافه شد!  این هم از آخرین مشکل مملکت که بحمدالله حل شد!!

حواستون باشه همیشه یه خورده بنزین ته باک نگه دارین که بنزین اضافه داده نمی شود حتی به شما دوست عزیز؛تا مثل من شب سهمیه بندی بدون بنزین تو کرج نمونین و فرداشم امتحان داشته باشین و هی درود به انسانهای با شخصیتی که شب نخوابیده حال می کنن این عملیات غدیر ژانگولرانه رو انجام بدن و کل ملت رو سورپرایز کنن نشین. از این به بعد خواستیم یکی ر نفرین کنیم بلند فریاد می زنیم " الهی کارت سوختت گم شه الهی بی بنزین بمونی "

فوت مهستی!

نمی دونم خدا چرا چند ساله گیر داده به این هنرمندای داخلی و اونورآبی!!  از پارسال عید به اینور همچنان دارن تلفات می دن. خدا همشون رو رحمت کنه. در مورد مراسم مهستی باید بگم فکر نمی کنم خودش اگه زنده بود تصور می کرد یه چنین مراسمی براش بگیرن! در مورد دو دسته گی و اختلاف امیر قاسمی با شب خیز هم باید بگم واسه جفتشون متاسفم. اون از امیرقاسمی که انگار داره گزارش فوتبال می کنه اون از قهر کردن شب خیز که نشسته بود تو استودیوی خودشو تلفن جواب میداد. اما یه قبر ۲۰۰ میلیونی برای بانوی آواز ایران! فکر کنم آرامگاه ابدی توپی باشه!

روز زن !

خدمت تمام خانومای محترمه بالاخص خانوم خودم تبریکات صمیمانه دارم بابت این روز مهم.  هرچند که امسال نتونستم اونجور که می خواستم این روز رو پاس بدارم. جاتون خالی رفتیم اردک آبی. جای دنجی بود ما هم ساده یک صبحونه خوردیم 15000تومن.  روز زن بود دیگه! ما هم داغ ! بعدش کلی گشت و گذار و آخرشم شام منزل ماهک خانوم. ماهکم یه دسته گل واسه مامان من گرفت. با هم رفتیم شیرنی فروشی بی بی یوسف آباد و 2 تا کیک شکلاتی سفارش دادیم تپل. انصافا این کیک شکلاتیاش خوشمزه اس.

فچ نکنم موضوع دیگه مونده باشه من نگفته باشم. تا آپ بعدی اما نه به این سبک دورووودو دوصد بدرووووود